GRAPE/TODAY

Så här ser jag ut idag. Det är inte ofta jag ställer mig framför kameran men jag ville visa upp min nya fina scarf som jag köpte på Åhlens. Den är helt klart det mest färgglada jag har i min garderob(med tanke på att jag knappt använder färg alls) så nu har jag något som piffar upp tråkiga och färglösa outfits. Vad tycker ni om den?

English:
How do I look today. It's not often I am in front of the camera but I wanted to show off my new scarf that I bought at Åhlens. It is certainly the most colorful I have in my closet (given that I hardly use color at all), so now I have something to pep up dull and colorless outfits. What do you think of it?
This is how I look today. It's not often I am in front of the camera but I wanted to show off my new scarf that I bought at Åhlens. It is certainly the most colorful I have in my closet (given that I hardly use color at all), so now I have something to pep up dull and colorless outfits. What do you think of it?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Superhärlig färg!

2012-04-12 @ 20:50:53
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/
Postat av: olivia

skitsnygg ju :)

2012-04-12 @ 23:38:46
Postat av: Linn

Svar: visst är dom snygga! I love them, vill typ ha varenda färg haha! Finns på have2have.com för 498 kronor om du är sugen på ett par! :)

2012-04-13 @ 10:32:35
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: ester

Sv: Tack! :)dock har jag inte medvetet gjort dip-dye. Hah det är min pappas gamla jacka ;)

2012-04-13 @ 12:12:29
URL: http://esterolsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0