SATURDAY AND MONDAY

1 & 3. Lördags // 2 & 4. Idag     /      1 & 3. Saturday // 2 & 4. Today

I både lördags och idag har jag tillbringat tid med flera underbara vänner. Jag fick lite julklappsinhandling gjord idag och det kom lite snö(äntligen!) så det har känts som en riktigt bra dag. Nu ska jag plugga en stund och sen ska jag duscha och sova.

English:
I spended a lot of time with my wonderful friends in both saturday and today. I buyed some christmasgifts today and it came snow! It's been a really good day but now I'm gonna study.

Kommentarer
Postat av: ewe ♥ cheerleader, modell, naturare

Kommentera endast då det har med bloggen eller inlägget att göra!



KRAM!

2011-12-05 @ 22:21:44
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0