WHEN THE TIME ISN'T ENOUGH

Hejsan mina sötnosar! Jag är väldigt ledsen för att jag inte har kunnat blogga, men tiden räcker verkligen inte till! Imorgon går jag sista dagen i skolan för detta år och då är det dags för oss nior att klä ut oss och få ha det roligt och ni kommer att få se en hel del bilder kan jag lova. Jag hoppas att ni förstår att en massa annat kommer i vägen och imorgon ska jag ha en liten julafton med mina tjejer så då kommer jag inte komma hem förrän sent på kvällen. Ni får ha det så bra så syns vi snart!

English:
Hello sweties! I'm really sorry for the bad update, but the time isn't enough! Tomorrow is the last day in school for this year and it's time for us neingraders to dress out and have a good time and you will see a lot of pictures. I hope that you understand that I have other things to do and I haven't the time to update tomorrow either. Have a nice evening, I'll maby see you tomorrow!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0