FIVE QUESTIONS

Någon du älskar? / Someone you love? Min familj och mina kompisar. / My family and my friends.

Någon som alltid gör dig glad? / Someone that always make you happy? Min fantastiska trio som alltid finns där och min fantastiska killkompis Abbe. / My fantastic threesome(haha!) who's always there and my fabulous friend Abbe.

Vilken är din högsta dröm? / What is your highest dream? Att jag ska få ett långt och lyckligt liv med personerna jag älskar. / That I'll get a long and happy live with the people I love.

Var tror du att du befinner du dig om tio år? Förhoppningsvis i USA. / Hopefully in USA.

Om du kunde ändra något och det skulle förbli så, vad skulle det vara? / If you could change something and it should always be like that, what should you do? Då skulle alla få mycket mat på bordet varje dag, hela kläder, tak över huvudet och ett lyckligt liv. / Then should everyone get a lot of food on their tables every day, whole clother, roof over their heads and a happy life.

Vilka är era svar på dessa frågor? / What's your answers on these questions?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0