PHILIP LIM/FALL 2012

Nu är jag nästan nyhemkommen från skolan och jag har fått i mig lite frukt så att jag klarar mig till middagen(det går nog ner en till snart... haha!). Jag kan säga, med förvåning, att det har varit en riktigt bra dag. Att pappa står och kokar köttsoppa till middag gör inte saken värre, det är så gott med hemmagjord köttsoppa på norrlandsvis! Det är dags att sluta babbla och kolla klart på Top Model och sen Project Runway direkt efter. Härlig dag!

English:
I almost just arrived home from school and I've eated some fruit too. I can tell you, with suprise, that this day have been really good. Daddy are making meatsoup for dinner and that's making this day perfect! It's so good with swedish homemade meatsoup! It's time to stop babble and look at Top Model and Project Runway after that.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0