TA ALDRIG NÅGOT FÖR GIVET

Inatt åker tre av mina närmsta vänner till Spanien med sin spanskaklass och det är inte förrän nu jag har insett att jag ska vara utan dom i fem dagar. Visst har jag andra kompisar som är jättefina och dom betyder också så otroligt mycket men tanken av att de där tre kanske aldrig kommer tillbaka gör mig lite skärrad och helt ärligt vet jag inte vad jag skulle göra då...

Som alla andra nior splittras även min klass nu till gymnasiet och jag hatar det verkligen. Det ska bli jätteskönt att slippa vissa personer men det har ändå varit den klassen jag har stått ut med i snart tre år! Jag kommer sakna alla så otroligt mycket och om jag ska flytta så kommer jag knappt träffa någon av de. Jag blir helt galen på mig själv ibland. Kan jag inte bara sluta tänka på allt och låta det få ligga långt in i hjärnan någonstans och låta saker få bli som dom blir? Tydligen inte...

Nej, nu ska jag andas en stund och gå och lägga mig i sängen och tänka på vilka underbara vänner och vilken underbar familj jag har och ta vara på det jag har just nu. Ta aldrig något för givet, lev i nuet hörrni! Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

sv: Jag veeet!

2012-03-11 @ 00:12:37
URL: http://christofferjansson.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0