WHITE, BEIGE AND BLUE

Stockholmstreetstyle

Jag har haft en fullspäckad dag som har bestått av skola och träning. Jag fick en lucka på en timme men då åt jag och kollade på tv så nu har jag fått i mig  lite mat igen och är ännu en gång parkerad framför tvn. Jag har ganska mycket att göra om dagarna så bloggen blir drabbad, det går inte att göra något åt. That's just the way it is... Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model Sverige och ta det lugnt.

English:
I've had a busy day which consisted of school and training. I had a gap of one hour, but then I ate and watched TV so now I have eated  some food again and is once again parked in front of tv. I have quite a lot to do during the day so the blog gets hit, you can not do anything about. That's just the way it is ... Now I'll continue to watch Top Model Sweden and take it easy.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0