YOU'RE JUST ONE OF THAT KIND


Kryper ner i sängen med ELLE och gårdagens Desperate avsnitt. Har haft en stressig dag (igen) så jag känner att det är behövligt just nu. Efter att jag har kollat klart på avsnittet och läst lite ska jag slå igång SATC (obligatoriskt) och somna till det. Sov gott sötnosar och fortsätt kommentera, det ger mig en riktig kick när jag är nere!

English:
Going to bed with ELLE and yesterdays episode of Desperate Housewifes. I had an busy day(again) and I feel that this is good for my body right now. Sleep tight sweeties and keep up those comments, it gives me a real kick when I'm down!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: jadå !



haha ja alltså har inte gillat deras tidigare låtar men just denna är så cool !

2012-03-15 @ 20:29:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0