NEW YEAR'S EVE!


Weheartit

Idag är det den sista dagen på 2011, det har gått så fort! Jag kommer fortfarande ihåg förra årets nyårsafton som om det var igår. Mitt 2011 har varit helt fantastiskt och jag har fått lära känna så många nya människor och jag har även lärt mig så mycket om mig själv och om andra, det har varit ett lärorikt år. Ikväll ska jag ha den bästa kvällen i mitt liv hittills och jag hoppas att ni har det minst lika roligt som jag!

English:
Today is the last day of 2011, it has gone so fast! I still remember last year's New Year's Eve as if it were yesterday. My 2011 has been absolutely fantastic and I've got to know so many new people and I have also learned so much about myself and about others, there has been an instructive year. Tonight I have the best night of my life so far and I hope you have at least as much fun as me!
Today is the last day of 2011, it has gone so fast! I still remember last year's New Year's Eve as if it were yesterday. My 2011 has been absolutely fantastic and I've got to know so many new people and I have also learned so much about myself and about others, there has been an instructive year. Tonight I will have the best night of my life so far and I hope you have at least as much fun as me!

MUSIC IS MY MEDICINE


BITCH, PLEASE


6 utvalda bloggare fick chansen att designa en egen t-shirt som representerade dem och denna har Carolines mode designat. Jag skulle inte tacka nej till att ha denna hängandes i min garderob! Du kan köpa den här för 399 SEK.

English:
6 bloggers got the chance to design a t-shirt that represent them and this one is designed by Carolines fashion. I shouldn't say no to have this one in my closet! You can buy it here for 399 SEK.

ONE DIRECTION

Weheartit

I love these guys!

MUSIC AT THE MORNING

Good morning lovely people!

MEMBERS

Många av er har säkert hört talas om sidan Members och en många av er förstår nog inte ens vad jag pratar om. Men Members är en sida där de har olika erbjudanden hela tiden och imorgon är det dags för 60% rea på Jeffrey Campbell och Cheap Monday så jag är taggad till tusen. För att bli medlem måste man bli inbjuden och då får ni 50 kronor att handla för när ni blir medlem. Så om ni vill bli medlem, skriv en kommentar med eran mejl så skickar jag en inbjudan!

THAT FEELING

Weheartit

TODAY

Tanktop-H&M // Pants-Gina Tricot // Jacket-Gina Tricot // Necklace-KappAhl

And yes, i have a clean mirror.

PUNKROCKER

Stockholmstreetstyle

YELLOW DETAIL


Denna kommer från H&M och kostar 399 SEK. Den kommer bli riktigt fin i vår!

English:
This one is from H&M and the price is 399 SEK. It's gonna look great in spring!

ANOTHER HOTEL IN ANOTHER TOWN


NEW IN

1. Gray/silver tanktop from H&M 2. Necklace from KappAhl // 3. Tanktop with cross from Gina Tricot //
4. Black jeans from Gina Tricot // Gray knitted sweater from Gina Tricot

MORNINGTEA

( A lot of pics on me today, haha!)

Nu sitter jag och dricker mitt vanliga frukostte i min fina mugg som jag fick i julklapp av mamma och pappa. Om ungefär tjugo minuter hoppar jag på bussen till stan och sen ska jag, Maja och Ebba åka till Hudiksvall och se om det finns något i klädväg att köpa. Jag kommer vara i stan hela dagen så ni får se det jag har köpt och vad jag har gjort när jag kommer hem. Ha en bra dag!

English:
I'm drinking my morningtea from my lovely cup, it's a christmasgift from mum and dad.  If about twenty minutes I jump on the bus to town and then I, Maia and Ebba go to Hudiksvall and see if there is something to buy. I will be in town all day so you'll see what I bought and what I did when I get home. Have a nice day!
If about twenty minutes I jump on the bus to town and then I, Maia and Ebba go to Hudiksvall and see if there is something in klädväg to buy. I will be in town all day so you'll see what I bought and what I did when I get home. Have a nice day!

CAROLINE TODAY

Carolinesmode

Caroline var något snyggare klädd än mig, damn.

English:
Caroline wore a better outfit then me today, damn.

TODAY

Pants-Lindex // T-shirt and cardigan-H&M // Necklace-Kappahl

Todays outfit + parkas and converse.

TRIED TO MAKE IT BIT BY BIT ON MY OWN


THEY CALL US LOVE

Weheartit

DETAILS

Stockholmstreetstyle

TUESDAY

Pants-Gina Tricot // T-shirt-H&M // Jacket-Modekungen //
Shoes-Jeffrey Campbell // Clutch-Marni

CHILDS OF THE UNIVERSE

I want a tattoo!

TEAM BLUE

Stockholmstreetstyle

Jag kunde inte låta bli!

English:
I couldn't stay away!

IT'S CHRISTMASTIME

Nu när det snart är jul så ska jag bara spendera min tid med familjen så ni hör nog inte av mig på ett tag. Jag kan försöka få en lucka på söndag men det är tveksamt. Jag hoppas att ni får det jättebra i jul och god jul på er!

English:
It's nearly christmas so I'm gonna spend my time with my family. I can try to update on sunday but I don't think so. I hope that you have a really good christmas and Merry christmas!

HIT ME WITH YOUR BEST SHOT


Någon mer än jag som tycker om att fula sig i webcamen? Haha!

English:
Someone who like to take pictures in the webcam? Haha!

WHY BE ALONE WHEN WE CAN BE TOGETHER, BABY?


ALEXANDER MCQUEEN

Alexander McQueen

Lite från min favorit, jag älskar döskallar!

English:
Some from my favorite, I love skulls!

TODAY


Jag har haft en jäkligt rolig och mysig dag och nu bäddar jag ner mig med en kopp te och kollar på Glee. Äntligen jullov!

English:
I had a really fun and cozy day and It's time for the bed and Glee now. Finally Christmasholiday!

WHEN THE TIME ISN'T ENOUGH

Hejsan mina sötnosar! Jag är väldigt ledsen för att jag inte har kunnat blogga, men tiden räcker verkligen inte till! Imorgon går jag sista dagen i skolan för detta år och då är det dags för oss nior att klä ut oss och få ha det roligt och ni kommer att få se en hel del bilder kan jag lova. Jag hoppas att ni förstår att en massa annat kommer i vägen och imorgon ska jag ha en liten julafton med mina tjejer så då kommer jag inte komma hem förrän sent på kvällen. Ni får ha det så bra så syns vi snart!

English:
Hello sweties! I'm really sorry for the bad update, but the time isn't enough! Tomorrow is the last day in school for this year and it's time for us neingraders to dress out and have a good time and you will see a lot of pictures. I hope that you understand that I have other things to do and I haven't the time to update tomorrow either. Have a nice evening, I'll maby see you tomorrow!

PLAYLIST

Chilling with my lady - Elsas

Där har ni min Spotifylista, lyssna och njut!

English:
There is my Spotifyplaylist, listen and enyoj!

161211

Carolinesmode

That girl is amaizing!

WINTER

När jag kollar ut genom mitt fönster ser jag denna syn. Så härligt! Vintern, du är välkommen.

English:
This is outside my window. So amaizing! Welcome winter.

---


MY DAY

Jag har tillbringat dagen med allt möjligt och nu är det godisfabrik här hemma och julmusiken är på högsta volym. Nu är det jul!

English:
I spended my day with a lot of stuffs. Now are we doing christmascandy at home and christmasmusic is on. It's christmas!

RED AND POINTED

Stockholmstreetstyle

FRIDAY NIGHT

Jacket-Lespommettes // Bustier-Lipsy // Pants-H&M
Shoes-Zara // Clutch-Alexander McQueen

Rock the night!

PLAY THAT DYLAN SONG

Good morning!

-

I want to live like if every day was the last, but I can't. I'm to scared for the future.

IT'S YOU, IT'S YOU, IT'S ALL FOR YOU

Beautiful song, beautiful video.

THURSDAY

Sweater-Alexander Wang // Jacket-Modekungen // Pants-Net-a-porter //
Shoes-Jeffrey Campbell // Wallet-Wetseal

150810

Stockholmstreetstyle

Jag kollade genom Sthlmstreetstyle lite och hittade denna gamla outfit, så snygg!

English:
I looked through Sthlmstreetstyle and I found this old outfit, so great!

SKULL BRACELET


Vilket fint armband! Det är från ingen mindre än min favorit Alexander McQueen.

English:
What a lovely bracelet! It's from my favorite Alexander McQueen.

I'M LOVEING ANGELS INSTEAD


PÄLS?

Varje år är det samma visa, diskussionerna om pälsen uppstår. Några tycker att det är rätt att använda päls och vissa tycker att det är rejäl djurplågeri. Jag kan dock inte hålla med någon av de. För min del känns det inte som om jag är så inblandad eftersom att jag varken använder äkta eller fakepäls men det har dykt upp några tankar i mitt huvud. Jag skulle nog aldrig kunna sätta på mig en äkta päls, både lukten och känslan av att ha ett dött djur på mig skulle kännas fel, jag är ju en djurvän. För pälsen som används i modeindustrin är inte från sådana djur som de har dödat för att få köttet, vi äter ju t ex inte minkar, rävar och kaniner. Dock så är nog inte fakepäls så bra heller för att det krävs så mycket kemikalier osv som behövs för att göra den och det skadar naturen väldigt mycket. Jag tycker att de som har råd att köpa pälser och som har råd att leva ett riktigt lyxigt liv för göra det, men då får de leva med de samvetet att de går runt med ett oskyldigt djur på axlarna, men det är inte mitt problem. För de som inte har råd eller som inte vill använda riktig päls får väl leva med samvetet att deras jacka har skadat naturen. Jag tycker att det väger ganska jämt upp. Tro inte att jag tycker att det är bra att döda djur för deras päls, men jag tycker att det bir överdrivet när man t ex kastar röd färg på de som använder äkta osv. Vi lever i ett fritt land vilket är riktigt bra, men jag tycker att det finns gränser ändå. Att förstöra någons saker är inte okej enligt mig, det spelar ingen roll om jag skulle tycka att det vore helt fel, jag skulle inte vilja förstöra någons saker som de har betalat flera tusen för även om jag vore mot det. Jag skulle bara inte göra det. Alla har ett eget val och en egen vilja och det är skönt att det är okej att uttrycka sig här i Sverige, men ibland kan det gå över styr. Jag är nog inte på någons speciell sida, men jag tror inte att jag skulle vilja köpa en äkta päls om djuret har blivit dödad för pälsen. Jag vet att jag kan få väldigt mycket skit för det här, men vad tycker ni? Päls eller inte päls?

ELSA SYLVAN

Stockholmstreetstyle

TUESDAY

Pants-Net-a-porter // Jacket-Harrods // Tee-Weekday //
Shoes-Zara // Lipstick-Dior // Necklace-Weekday
En perfekt tisdagsoutfit!

English:
A perfect tuesdayoutfit!

SO TRUE


I'LL NEVER LIE TO YOU AND THAT'S A FACT


121211

Carolinesmode

Inte nog med att hon är grymt snygg, jag vann ett smycke hos henne också. Tack!

English:
Not only that she's totally beautiful, I wone a jewelry frmo her too. Thank you!

Photographs by Benny Horne, Styling by Chaterine Newell Hanson

MONDAY MORNING

Pants-H&M // Vest-Modekungen // Sweater-Modekungen //
Shoes-Jeffrey Campbell // Necklace-Modekungen // Clutch-Valentino
Om jag såg ut såhär idag skulle jag känna mig ganska oslagbar...

English:
I should feel a little bit incredible if I wore this today...

AFTERNOON OUTFIT

Long skirt-Net-a-porter // Sweater-Modekungen // Jacket-Marc by Marc Jacobs //
Shoes-Jeffrey Campbell // Nailpolish-Chanel
Jag borde verkligen köpa mig en långkjol, en mysig tröja, en pälsjacka, ett par Lita och ett knallrosa nagellack. Superfint! PS. Kommer upp en outfit imorgon bitti med samma tröja.

English:
I should really get a long skirt, a cozy sweater, a fur jacket, a pair of Lita and a pink nail polish. Awesome! PS. Tomorrow morning can you see the gray sweater in another outift.

WHAT'S GOING ON


Denna film har blivit delad över hela facebook, på flera bloggar, över hela världen. Jag har inte vågat kolla på videon förrän idag, för att jag hatar att gråta. Jag var rädd för att jag skulle känna igen mig själv för mycket och hamna i en fas som jag skulle vara tvungen att jobba mig ur(det blev som tur var inte så). Jag blev mobbad i ungefär fem år av olika anledningar. Jag stammade, var "tjock", var "ful", jag sade vad jag tyckte för mycket och det var alla slags fel på mig enligt dom som mobbade mig. Jag är så tacksam över att jag hade mina kompisar och min familj som stöttade mig i alla lägen och de sade alltid åt mig att inte ge efter, att inte visa mig svag och det är därför jag är där jag är idag. Många av er tycker kanske att det inte räknas att vara mobbad om man har kompisar, men att vara mobbad med eller utan kompisar spelar ingen roll alls. Ingen person har rätt att bli mobbad och ingen har rätt att mobba i huvudtaget. Jag fick också lära mig att de som mobbar är antingen sådana personer som mår dåligt själv och som lade ut frustrationen på andra eller så var de såna som letar fel på alla personer de möter och jag har stött på människor av båda sorterna, vissa är bara sådana. Det är några som säger att denna video är fake och att han bara lurar folk, men vad spelar det för roll? Det finns minst 1000 personer där ute som känner precis som "Jonah" och han är riktigt stark som gjorde denna video för det behövs verkligen en väckarklocka. Jag hade bara tur att ha växt upp med den familj jag har gjort och de har lärt mig att jag är så mycket bättre än de som mobbar. Än idag kan jag ta åt mig om någon slänger ur sig någon av de orden som användes mot mig förr, utan att de tänker på det, men tack vare allt detta är jag den personen jag är. Om inte jag hade gått genom detta tror jag inte att jag skulle vara så stark, modig och förstående som jag är. Jag försöker inte skryta om mig själv, men jag är en av de starkaste personerna jag känner. Jag är inte den personen som ger upp i första taget, det krävs mycket för att få ner mig.
Det jag vill komma fram till är att detta är starkt av killen, jag vågade knappt berätta för mina föräldrar när jag blev mobbad och han går ut inför hela världen och trycker upp det i ansiktet på mobbarna, you go bro!

MY

Dessa tre tröjor kommer från Monki och modellen heter My. Jag älskar mönstret på tröjorna och jag skulle gärna vilja ha en... En blir din för 350 kronor.

English:
These three sweaters is from Monki and it named My. I love the pattern and I want one... It's yours for 350 SEK.

SUNDAY

Jacket-Marc by Marc Jacobs // T-shirt-H&M // Pants-H&M //
Bag-Chanel // Shoes-Jeffrey Campbell
En perfekt söndagsoutfit. Enkel, klassisk men så snygg! Love it.

English:
A perfect sundayoutfit. Simple, classic but so neat! Love it.

+

Denna text vill jag ha på min vägg, det betyder "dröm stort, sikta mot månen" .

English:
I want this text on my wall, it means "dream big, aim for the moon" .

DREAM

Weheartit.com

Jag vill göra om mitt rum. Jag älskar att sitta och kolla på olika rum så att jag får en massa inspiration, men eftersom att mitt rum är så litet så kan jag knappt göra något. Jag får se vad jag hittar på.

English:
I want to fix my room. I love to look on different rooms and get inspiration, but my room is very small so I can barly do something. I'll see what I'll do.

SHE WILL BE LOVED

Photography by Benny Horne, Styling by Marcus Söder

LISA

Dessa skor kommer också från Shoes by Teddy, och de skulle vara helt perfekta till nyårsafton! Dessa kostar 649  men kom ihåg att rabattkoden gäller enda till imorgon!

English:
These shoes is also from Shoes by Teddy and they would be perfect on New years eve! You can buy these for 649 SEK.

WHATEVER HAPPENS TOMORROW, WE HAVE TODAY

Jag måste bara tipsa er om den här filmen. Det är en av mina favoriter sen jag och Sara såg den på bio för ett tag sedan. Den är helt fantastisk!

English:
I have to show you this movie. It's one of my favourites since me and Sara saw it on the cinema for a time ago. It's really fantastic!

THE SITUATION

English: I pour up a glass of soda and waiting on the worlds best and most beautiful Olivia!

MALE MODEL

Photographs by Benny Horne.

CREATIVE


När jag satt i soffan fick jag en bra idé att klippa av ärmarna på en skjorta som jag aldrig har använt och som jag köpte på second hand för 40 kronor. Jag blev ganska nöjd så nu har jag ett helt nytt klädesplagg i min garderob. Ni får se en hel outfitbild någon dag.

English:
When I sat on the couch, I got a good idea to cut off the sleeves of a shirt that I have never used and which I bought second-hand for 40 SEK. Now I have a brand new item of clothing in my closet. You may see an entire outfit picture some day.

TEA


Just nu sitter jag framför TVn och dricker mitt goda te som jag fick av mamma(det smakar lussebullar och jul, hej julstämning!) och kollar på Two and a half men. Det var egentligen meningen att Sara skulle komma hit och göra mig sällskap hela natten, men hon dissade mig för innebandy. Min kväll kommer inte att bli så mycket mer spännande än vad den är men vi hörs snart.

English:
Right now I am sitting in front of the TV and drink my good tea that I got from my mom (it tastes like saffron buns and Christmas, Christmas spirit hey!) And watch Two and a half men. It was actually the point that Sarah would come and join me all night, but she dissed, huh? Me for hockey. My evening will not be so much more exciting than it is but we hear from you soon.
Right now I am sitting in front of the TV and drink my good tea that I got from my mom (it tastes like saffronbread and Christmas, Hello Christmas!) and watch Two and a half men. It was actually the point that Sarah would come and join me all night, but she choosed to go on floorball(?) instead. My evening will not be so much more exciting than it is but I'll you soon.

LINA


I'm in love! Dessa skulle vara perfekta som vardagsskor! De kommer från Shoes by Teddy och kostar 699, men om man ger rabattkoden devote fram till måndag(12/12) kostar de 200 kronor mindre(detta är ett annat par skor jag vill ha mormor!). Helt fantastiska!

English:
I'm in love! These should be perfect as weekdayshoes! They're from shoes by Teddy. Totally fabulous!

SPARKLING DRESS

Jag har hittat den perfekta nyårsklänningen för de som vill visa lite ben. Denna kommer från Gina Tricot och den skulle bli helt perfekt med röda klackar, röda läppar, stora lockar och maffiga örhängen. Fab!

English:
I found the perfect New year eve dress for the persons who wants to show some legs. This is from Gina Tricot and it would be totally perfect with red heels, red lips, curls and big earrings. Fab!

O.P.I SPARKLE

Weheartit.com

Give me!

BLACK 'N GRAY

Jacket-Acne // T-shirt-Acne // Pants-H&M // Shoes-Acne // Necklace-Weekday

En enkel och perfekt outfit, och hur fantastisk är inte Acne?

English:
An simple and perfect outfit, and how fantastic isn't Acne?

SVALKAR VINDEN, VÄRMER SOLEN


JUST BEING US

weheartit.com

HOME SWEET HOME

Efter lite barnvaktsjobb och en chokladmilkshake säger jag godnatt och lägger mig i sängen. Jag vet att jag har sugit på att blogga de senaste dagarna men tiden bara springer iväg! Vi hörs imorgon, nu ska jag sova så länge jag vill!

English:
After some babysitterjob and a chocolate milkshake am I going to the bed. I know I didn't updated well this week but the time is just running away! See you tomorrow, now I'm gonna sleep how long I want!

METALLIC PANTS

Stockholmstreetstyle

Oh my lord!

I FOUND GOD ON THE CORNER OF 1ST AND AMISTAD


BAGS

Stockholmstreetstyle

I WOULD HAVE STAYED UP WITH YOU ALL NIGHT


IF IT WAS SUMMER

Stockholmstreetstyle

Pefect!

BLUE T-SHIRT

Pants-H&M // T-shirt-Weekday // Blazer-Topshop //
Shoes-Jeffrey Campbell // Necklace-Oxygenboutique // Ring-Witchery

Hur snyggt?

English:
How neat?

LEOPARD


I vanliga fall skulle jag inte ens vända blicken åt denna skjorta, leopardmönstrat passar inte på mig, men denna är så otroligt snygg. Jag vet inte om det är färgen som gör det eller det faktum att den verkar vara helt perfekt bara. I must have it!

English:
In normal case I shouldn't even look at this shirt, leopard doesn't fit me, but this one is so incredible. I don't know if it's the colour that does it or the fact that it's seems to be totally perfect. I must have it!

WEDNESDAY

Såhär har min dag sett ut. Vi har äntligen fått lite snö i Söderhamn och den ligger kvar så jag hoppas att det kommer mer imorgon. Just nu sitter jag framför TVn och dricker en kopp te och kikar runt lite på internet.

English:
This is what my day looked like. We've got some snow in Söderhamn(finally!) and it's still here so I hope it comes more tomorrow. Right now am I sitting in front of the TV and having a cup of tea and check some stuffs on internet.

KNITTED AND LEATHER

Stockholmstreetstyle

CAROLINE

Carolinesmode

Som vanligt är Caroline snyggt klädd och idag har hon en jacka från Mrs. H. Hur snygg?

English:
As always, Caroline look great and today is she wearing a jacket from Mrs. H. How good?

TODAYS WISH

Pants-H&M // Coat-Acne // Shirt-Acne // Clutch-Zara // Shoes-Zara

Detta skulle jag mer än gärna vilja ha på mig idag. Hur snyggt som helst!

English:
I would love to wear this today. Looks amaizing!

SIGNE VILSTRUP

Vilken duktig människa!

English:
What a talented person!

QUE TU M'AIMAIS

Jag förstår inte vad hon sjunger(det är tur att det finns google translate) men den är så mysig att det inte går att göra annat än att älska den! Ny favoritlåt...

English:
I don't understand what she sings(I'm lucky that I have google translate) but it's so cozy so I just love it! My new favoritesong...

SOMETHING WORTH TO DIE FOR

Weheartit.com

Detta är till mina underbara vänner. Jag skulle inte klara mig en dag utan er, ni betyder så mycket för mig!

English:
This is for my lovely friends. I wouldn't do one day without you, you mean so much for me!

FAB

Stockholmstreetstyle

HELT perfekt!

English:
TOTALLY perfect!

LEOPARD CROSS

T-shirt-Amomuito // Jacket-Marc by Marc Jacobs //
Nail-polish-Chanel // Pants-H&M // Shoes-Jeffrey Campbell

Detta är en perfekt outfit! Jag älskar leopardkorset, pälsjackan(jag vet att jag har tjatat om den men den är SÅ snygg!), nitarna på skorna och sist men inte minst det knallrosa nagellacket. Love it!

English:
This is a perfect outfit! I love the leopard cross, the fur jacket(I know that I've showed it before but it's SO amaizing!), the studs on the shoes and last but not least the pink nail-polish. Love it!

SATURDAY AND MONDAY

1 & 3. Lördags // 2 & 4. Idag     /      1 & 3. Saturday // 2 & 4. Today

I både lördags och idag har jag tillbringat tid med flera underbara vänner. Jag fick lite julklappsinhandling gjord idag och det kom lite snö(äntligen!) så det har känts som en riktigt bra dag. Nu ska jag plugga en stund och sen ska jag duscha och sova.

English:
I spended a lot of time with my wonderful friends in both saturday and today. I buyed some christmasgifts today and it came snow! It's been a really good day but now I'm gonna study.

FAVORITLÅT

Jag har brist på bra musik i min mobil så jag skulle behöva lite nya och fräscha låtar. Det spelar ingen roll om låten är gammal, jag vill bara ha en massa tips på låtar! Så, vilken är din favoritlåt?

English:
I have no good music in my phone so I have to get some new and fresh songs. It doesn't matter if the song is old, I just want a lot of music! So, which is your favouritesong?

FALL APART IN PARTS

My favorite song.

FORGET YOUR BOYFRIEND

Nellytrend

Jäklar vilka snygga skor det har kommit in hos Nelly! Jag skulle helst vilja ha de svarta, men de blå är också riktigt snygga. Perfekta till nyår!

English:
Damn there's some awesome shoes from Nelly! I would have the black one, but I like the blue too. Perfect to new years eve!

A REAL GIRL


SATURDAY

Tanktop-Monki // Necklace-Monki // Pants-H&M // Hoodie-Romwe //
Clutch-H&M // Shoes-Jeffrey Campbell

Jag skulle mer än gärna gå runt såhär idag. Love it!

English:
I would love to wear this today. Love it!

BEAUTY


ALLA DRICKER GLÖGG NU


Det går inte att hata dessa pojkar, hur skön är dom inte på en skala mellan 1-10 då?

KNITTED TANKTOP

H&M

Dessa har kommit in på H&M och jag är så sugen på att klicka hem den rosa! Vilken tycker ni om mest?

English:
These tanktops is in H&M now. I want the pink one... Which is your favorite?

TAKE ME HIGHER

Weekday

Denna kan jag verkligen se tillsammans med ett par skinnbyxor, en massa silvriga smycken och ett par Jeffrey Campbell. Fab!

English:
I can really see this one with black leather pants, a lot of silver jewelry and a pair of Jeffrey Campbell. Fab!

HANGING

Stockholmstreetstyle

BLOGGPAUS

Som ni har märkt har bloggen gapat ganska tom under gårdagen men jag hade varken tid eller inspiration till att blogga. Jag har hamnat i en liten bloggsvacka just nu, men jag ska göra mitt bästa. Som ni kanske har märkt har min inspiration blivit sämre, i början av bloggen finns det många kollage som är mycket bättre än de jag gör nu så jag ska försöka hamna på det stället igen. Vi hörs kanske senare, annars syns vi väl imorgon.

English:
As you noticed, I haven't update yesterday but I hadn't the time or any inspiration. I'm in a little off right now, but I'm gonna do my best. My inspiration has been awful and in the beggining of the blog it's some great collages but not anymore. I'll maby talk to you later, otherwise, see you tomorrow.

+

When I text you, it means I miss you. When I don’t text you, it means i’m waiting for you to miss me.


TIGER OF SWEDEN SS2012

Carolinesmode

Carolin är en av de som jag vill byta garderob med, genast! Jackan hon har på sig är från Tiger of Sweden. Hur snygg?

English:
Caroline is one of them that I want to swich closeth with, now! The jacket she wear is from Tiger of Sweden. Hur awesome?

RSS 2.0