CHRISTMAS

Idag är det första advent och jag har plockat fram julstjärnan till fönstret. Jag önskar att jag kunde säga att mitt rum är lika vitt som snön, men eftersom att det inte har kommit en enda snöflinga(ni ser ju i bakgrunden) så känns det lite dumt att säga så... Men idag ska jag på julskyltning med min fantastiska trio och sen ska jag hem och läsa en bok som jag ska göra en reflektion på. Vad ska ni göra idag?

English:
Today is the first "advent" in Sweden and I picked up mu Christmas star to my window. I wished i could say that my room is as whithe as snow but it's not a snowflake outside(which you can see at the picture) so it feels kind of stupid to say that... But I'm going to town today with my fabulous threesome(haha! again...) and then I'm going home for reading a book that I have a homework with. What are you up to today?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0