DANIEL WELLINGTON

Eftersom att turen verkar vara på min sida(en del av den iallafall) så testar jag igen. Jag är med och tävlar om en valfri klocka från Daniel Wellingtons damkollektion hos lillalie. Den är stilren, snygg och ser bäst ut tillsammans med ett par svarta skinnbyxor, en grå t-shirt, vit kavaj, svarta heels och en massa smycken på samma arm i samma färger som det är på klockan. Nu håller jag tummarna och önskar mig själv lycka till!

English:
Since that luck seems to be on my side (some of it anyway) so I'll try this again. I'm in the race for any watch from Daniel Wellington at lillalie.se.  It is sleek, stylish and looks best with a pair of black leather pants, a gray t-shirt, white jacket, black heels and a lot of jewelry on the same arm in the same colors as it is on the clock. Now I keep my fingers crossed and wishing myself good luck!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0