ETT FEL NÄRMARE RÄTT

Igår hyllade jag Markus fina låtar, men jag har såklart inte glömt mina andra favoriter. Jag bara älskar allt som har med den Svenska Björnstammen att göra, texterna får mig att se livet på ett helt annat sätt och vardagen blir så mycket enklare med hjälp av dessa män. Jag längtar så jäkla mycket till den 15 juni!!!!

English:
Yesterday I celebrated Markus great songs, but I have obviously not forgotten my other favorites. I just love everything about them, their lyrics make me see life in a completely different way and everyday becomes so much easier with the help of these men. I can't wait to the 15th June!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0