IN THE MOMENT: CAP

from Stockholmstreetstyle

Jag tycker att en snygg keps kan göra en hel outfit. Jag kommer nog skaffa mig en jag kan ha när det är soligt ute som jag kan ha när jag går på promenader osv annars så passar jag inte i keps och har nog aldrig visat mig ute med keps heller för den delen... Iallafall, ett hett tips för er som passar i det!

English:
I think a nice cap can make an entire outfit. I will probably get one I can have when it's sunny out there that I can have when I go on walks, etc. Otherwise, I'm not fin in cap and has never shown me out with a cap either... Anyway, a hot tip for you that fits in it!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0