CHOCOLATE


Idag lyxade jag till det lite och gjorde chokladbollar. Jag brukar inte tycka om chokladbollar men eftersom att vi inte hade några ägg hemma gick det inte att baka något annat som går fort.
Idag slutade jag tidigt så jag ska snart sätta mig med skolböckerna och göra något vettigt.

English:
Today lyxade I add a little bit and made chocolate balls. I usually do not like chocolate balls but since we did not have any eggs at home you could not bake anything that goes fast.
Today I finished early so I will soon sit down with school books and do something useful.
Today I made chocolate balls. I usually do not like chocolate balls but we did not have any eggs at home so I could not bake anything that goes fast.
Today I finished early so I will soon sit down with school books and do something useful.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0