ANOTHER SONG

Andas sunt med förnuft och släpper taget och kliver, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet
Jag vänder mig om för att se mig själv i ryggen och jag vet att jag alltid tappat nåt
Andas sunt med förnuft och släpper taget och kliver, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet. Jag vänder mig om för att se mig själv i ryggen och jag vet att jag alltid tappat nåt. Åh, jag älskar dom!

English:
Breathe healthy with reason and let go and walk, to destroy for yourself is the simplest in life.
I turn around to see myself in the back and I know I always lost something. Oh, I love them!

Kommentarer
Postat av: Jasmin Toma

Sv; Tack så mycket Elsa, du också!

2012-01-12 @ 18:38:54
URL: http://jasmintomas.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0