FINGER TATTOO

Weheartit

Jag vill ha en tattuering på fingret. De på bilderna är mest inspiration men om jag ska skaffa en skulle det förmodligen stå I can, Happy eller Smile i skrivstil. I can skulle stå för att jag vet att jag kan allt bara jag vill. Happy skulle stå för att det är precis vad jag är, jag är glad. Smile skulle stå för det jag gör hela dagarna så länge jag får vara med dom jag tycker om mest, och ibland behövs det en liten påminnelse om att man måste le, le som om hela världen vore min. Jag vill vara arton nu!

English:
I want a tattoo on my finger. These tattoos in the pictures are just inspiration, but if I would have one should it be I can, Happy or Smile. I can would be representing my thought about that I can do everything if I want to. Happy would be representing how I feel always, almost. And Smile would representing what I do most of the time, but sometimes, you need a remember to smile like if the world ere yours. I want to be eighteen now! (And I know my enlish isn't the best but I try not to use Google Translate...)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0