03012012


Detta är vad min dag har bestått av. Mat, oerhört söta ungar, shopping och mina underbara vänner. Någon bild på oss alla blev det dock inte men jag förklarar våran kärlek till varandra med bilder på mat istället, för det är något vi alla älskar väldigt mycket(hehe). Skämt åsido, jag fick med mig en tröja, ett linne och en ring hem, ni får se imorgon. Nu, sovdags.

English:
This is how i spended my day. Food, cute children, shopping and with my lovely friends. I haven't any picture on all of us together but I'll show our love to each other with pictures on food 'cuz that's something that we all love(hehe). I buyed a knitted sweater, a tanktop and a ring, you'll see tomorrow. Now, sleeptime! ( And yes, my english is awful but Google Translate isn't that good eather.)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Fin blogg tjejen!



Jag säljer massa snygga kläder, skor och smycken på min bloppis; www.impashion.blogg.se/bloppis



/ Har dessutom sänkt priset på nästan allt. Allt som finns uppe på bloppisen finns kvar, maila [email protected] om du är intresserad utav något! /

2012-01-03 @ 23:51:44
URL: http://impashion.blogg.se/
Postat av: nadine

<3

2012-01-04 @ 09:54:58
URL: http://flattt.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0