FRIDAY, I'M IN LOVE

Kollar på Top Model, läser ELLE och dricker latte, dagen blev genast mycket bättre! Jag har haft en riktig pissdag hela dagen och mitt humör har varit riktigt dåligt eftersom att min mage har levt ett eget liv hela natten och dagen och den verkar vilja få mig att skära bort den eller något, men nu är det helg och jag orkar inte bry mig just nu... Ikväll får jag se vad som händer men det kommer nog en eller två gullungar hit och myser lite. Hur har eran fredag varit och vad ska ni göra ikväll? Utgång? Hemmakväll? Let me know!

English:
Viewing Top Model, read ELLE and drink latte, the day was instantly better! I've had a real bad day all day and my mood has been really bad because my stomach has lived a life of its own all night and day and it seems to want to get me to cut off or something, but now it's the weekend and I can not bother me right now ... Tonight I get to see what happens but it will show one or two golden kids here and cuddle little. How was your Friday and what will you do tonight? Output? Home Evening? Let me know!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0